Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 810575
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.08.2007 01:43 - Блага вест
Автор: monnio Категория: Други   
Прочетен: 901 Коментари: 1 Гласове:
0



Отварям новинарски бюлетин за който съм абониран и започвам да преглеждам заглавията. Дори не се информирам, търся нещо хубаво, положително, което да е близко до настроението ми. Някой би казал, че търся добрата новина и ще е прав. Е, почти, защото има мъничка и много фина разлика между моите щения и това, което диреха репортерите на недоразумението БТВ.

Разликата между мен и тях е , че не се интересувам от съдбата на кравата Пенка живуркаща си в двора на баба Яна. Надявам се да си допадат със селския бик, да дава много мляко и да стане на вкусни пържоли, а от кожата и хубаво яке. Ама и да не стане по моя сценарий - няма да страдам.

Да е жива и здрава и кравата и бабата Яна. Комшийката също, ама сега думата ми е за заглавията. Та чета си аз:

Разумни и балансирани нови заплати за учителите (ама евентулно) от 1 януари

Почина японската манекенка и актриса Сайоко Ямагучи

35 лица са предупредени от МВР след инцидентите в „Красна поляна”

Естрогенът помага на жените да издържат на болка

Основен свидетел на процеса „Локърби” признава, че е лъжесвидетелствал

19 случая на бруцелоза в Хасковско

Работниците в „Кремиковци” са готови за ефективна стачка

Задържаха роми за побоя в Долна Митрополия

Верижна катастрофа на пътя Мездра -Враца

Задържаха над 1 млн. долара на „Капитан Андреево”

В Мексико масово евакуират туристи

Тайфунът Сепат уби 20 души в Китай

Ураганът Дийн връхлетя Ямайка

Доживотен затвор за атентатори срещу западни туристи в Египет

Владо Бучковски остана без имунитет

...

Уф, гади ми се господа журналисти. Утре напишете, че:

Деца са си направили хвърчило и са го пуснали в Южния парк - обещали да помагат на други дечица да се научат;

Петър и Георги решили да отделят 2 часа всеки ден, за а помагат на болни хора. Те са млади студенти;
 
Петър и Хасан, студенти в Богословски факултет на СУ и Ислямски институт в София, но родени в област Смолян, ще провеждат всяка седмица курс по религия за инаковерците. Целта е да стимулират религиозната толерантност;

Навярно ще кажете, че такива новини няма, а и такива новини не продават.

Добре, пишете за мутрите, аз пък ще се опитам да търся вместо вас добрата новина, но внимавайте - злото се храни от мислите за зло.


Тагове:   вест,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - а моньо
21.08.2007 11:57
е пич.
и ако са повече такива -по добре ,но за съжаление и да миа - мълчат си .
една птица пролет не правела - ми не -не е верно.
пролетта не се интересува от птиците
а от времето.
все някога ще е време ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене