Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 810690
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.12.2007 13:51 - Добрютро по обедно време
Автор: monnio Категория: Други   
Прочетен: 1319 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Благодарение на трудово-социаленият фарс, който сътвори нашето правителство в събота био часовника ми е разстроен. Тази сутрин телефона ме уверяваше, че сега му е времето, но аз упорито отказвах да му повярвам.

    Станах, включих компютъра, приготвих закуска и седнах да чета новините и кроях планове за душ и разходка. Да ама не! В бюлетина пишеше ясно - понеделник! Погледнах часовника на компютъра - същото 17.12.2007 г. И се почна една-а-а...

    Бързо дояждане на втория сандвич, душ, бръснене, обличане, музикален избор за сутринта и после бегом към спирката. 

   Ето го дами и господа, виждам над училищната ограда тирантите на трола мръсник, който завива и ме остава мръзнещ и окаян на спирката, отнасяйки със себе си отопленото пространство. Бърча устни от нечестието на деня и дваж по-бързо крача към спирката с надежда да успея да се кача на друго магично топло местенце. Надявах се я на автобус, я на най-магическото транспортно средство в София след таксито - маршрутното такси.

    Не бе съдено там да намеря уюта за 60 стотинки, при покупка на едро. На изходната за квартала пътна артерия заварих чудно зрелище.

image

    Една цистерна бе поднесла на мокрия и заледен път и така бе блокирала пътя, който уви е изходен за квартала.

image

    Имаше множество автобуси, тролеи и камиони във всички посоки от злополучното кръстовище.


image

    Комай само автомобилите успяваха да намерят пролука в задръстването и да отведат собствениците си в желаната посока.

image

    От СКГТ успяха да осигурят автобуси по бул. Владимир Вазов и някак се добрах до бул. Дондуков. До тук добре, ама след 20 минути трол №2 не благоволи да дойде, както впрочем и всякакъв друг. Това вече не бе добре. Затова взех крути мерки - включих бързоходките и за някакви си 15 минути стигнах до трамвайна спирка на бул. Мария Луиза.

    Щастлив край. Малко след 12 часа, тамън по обедно време се добрах до работното си място. Приятно измръзнал и леко закъснял с някакви си 3 часа.. Рекох на колегите си добрютру. Нали е сабален...


Тагове:   Обедно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Колко много грозота!
17.12.2007 14:34
Ужасссссссссссссс!
цитирай
2. monnio - Може да съм грозен, но пък съм глу...
17.12.2007 14:35
Може да съм грозен, но пък съм глупав.
Пък!
цитирай
3. soho - То и аз се чудя защо тук един колега ...
17.12.2007 15:00
То и аз се чудя защо тук един колега дойде също в 12h? А най-интересното е, че той беше от щастливците, които почиваха в събота.
цитирай
4. monnio - хъм
17.12.2007 15:10
и такива гъзари ли е имало? цък-цък ...

когато минах през центъра бе красота. радвах се на дипломатическите автомобили които си спираха на пешеходни пътечки и на джип със синя лампа, които излезе от паркинга на шератон. с включени светлини но не и сирени. наследника на бате ице навярно се возеше там
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене