Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 811162
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.04.2008 16:49 - Нека работят здраво маймуните
Автор: monnio Категория: Други   
Прочетен: 1468 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди малко с Дима проведохме кратък и състоятелен разговор.

- Не ми се работи.
- Това е нормално, ти виждал ли си животно да работи?
- Ха, ха не-е-е - отвърнах бодро аз и се успокоих, понеже съм в естественото за всички същества с изключение на човека.

Не влязохме в разговор по същество. Навярно за това съм развеселен и дишам спокойно знаейки, че съм в естественото състояние на човека - не ми се работи.

Инак в Библията пише друго за това, как трябва да си вадим хляба. Там пише и много други важни неща, но той като съм в естественото състояние на животните полагам усилия да ми харесва. О свещена простота!

В тази извънредна почивка преглеждам снимките от последните дни. От тях се вижда, че не само аз съм в естествено състояние. То пък е често срещано в страната и държи особено здраво службите отговарящи за колективното благо.

Не се плаши, тази година не се очакват наводнения.

image
Трошките по тротоарите, подобно на предизборните плакати са част от естествената градска украса, подобно на целогодишно красящата града коледна.

image
Тъй си и битуваме - между рекламните атаки и сметта от ежедневието.

image
Някоя поетична душа навярно би рекла: чудото живот е като кораб, порещ вълните на житейското море. Стига да не е временно изведена на сух док.

image
... не се става лесно човек, ако си роден за влечуго.



Тагове:   нека,   маймуните,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - :)
03.04.2008 17:10
убаво си го рекал каки ,оти я мисла -

алиенацията все повече ни превръща в рептилии

//въх кви думи знам само :)
цитирай
2. stone - работят, даже много
04.04.2008 11:39
всички животни работят - мравки и пчелички например. но при повечето не е толкова очевидно. един вълк като обикаля по 80 км на ден, за да търси някой заспал заек, това не го ли броиш за работа - я пробвай ти да ходиш 80 км всеки ден.
проблемът при много хора е, че забравят за какво работят - за да сложат нещо на масата, да си построят дом... ако почнеш да го правиш от болни амбиции, съревнование с околните, или за да имаш пари за непотребни глупости, тогава е проблем.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене