Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 810660
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
01.09.2008 13:57 - Старите номера в учебника за мъж
Автор: monnio Категория: Други   
Прочетен: 1108 Коментари: 0 Гласове:
0



По пътя на мъжествеността се минава с научаване на няколко истини за живота, няколко за жените, шепа прийоми в свалянето на жени и номерца за разкарването им. Не е задължително да овладееш всички тези нещица за да станеш мъж, но е желателно. Неприятната новина в случая е, че можеш да ги овладее едва тогаз, когато и приключенията с жените вече ще са към края си. За тази ситуация си има и подходяща мъдрост: тя (мъдростта) идвала едва тогава, когато вече не ни е нужна. Не знам дали мъдростта и опита са едно и също, но горе долу се покриват за нас обикновените люде.

Ала - бала, кой изяде портокала? Ако портокала в случая е номер от учебника то той е от вкусните. Стар или не портокала е изяден. Номера сработи, макар и стар. Сработи като кукичката с червейче, което рибата винаги захапва. Почти винаги де, ама тогава се прилагат други номера.

Та днес след като ми омръзнаха флиртовете на секретарката реших да я разкарам елегантно. Просто след като се заигра отново я поканих на среща. Последва стандартното стреснато разпитване що нея, ама как така, ама аз какво си мисля, че тя си мисли и ала бала.

Портокала е изяден, а аз съм доволен.:)

Този номер си има и други изпробвани сценарий, но за него попитайте баща си, брат си, старо гадже, любовник, приятели или словоохотлив мъж като мен, който обича бира.



Тагове:   мъж,   номера,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене