Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 805836
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.12.2008 01:20 - Зимна пролет ... такива ми ти неща
Автор: monnio Категория: Други   
Прочетен: 1264 Коментари: 0 Гласове:
0



Балконската врата е отворена от часове. Тамън пет. Денят е вече петък, датата е пети. Някак се връзва с петък. Сега да имах една Петканка и щеше да е почти по Дефо, ама цък.

Месеца е поредния, тази година ги докарахме до декември, а годината отиващата си 2008-а. Догодина може да пропуснем ноември, че няма много празници и да идем директно на декември. Екстра ще е, тамън и кризата дето я баят корифеите икономисти може би ще е поела към южните страни, за да досажда на африканците. Тях спина не ги изтреби, да видим кризата какви ще ги надроби, ама не и вярвам много. Виж, ако мюсюлманите и католиците си спретнат едно традиционно африканско етническо прочистване може да има работа за телевизиите и мухите.

Мухите ги няма, а е Декември. Уж е Декември, а вън мирише на пролет. Час по час излязам да дишам на балкона. Точната дума е турска - кеф. Върви в комплект с голям.

Вън усещам мириса на земя мокра от дъжда, а топлия южен вятър е онзи дето разказва приказки за топли страни. Същите в които искам да се преселя всяка есен. 

Такива работи. Вярвайте ми, ама не твърде много.

Цяла вечер ми е джазово, но пишейки това ми стана канонично. 

Всяка прилика със никове в скипиту е преднамерена, ама щото съм добричък съвсем не злонамерена.



Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене