Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 810537
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.08.2016 02:51 - Мислите на един съпруг, за семейното щастие.
Автор: monnio Категория: Други   
Прочетен: 876 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 04.08.2016 03:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По едно време бях станал като рекламен агент на брачната институция. Чудесно е братче, по-добро от всичко до тук. Опитай и ти. Нещата стават по-прости.   Простото си струва. Възхищавам се на една руска реклама на цигари от края на 80-те години - попробуй Кент. Кратко и ясно. Попробуй брак братче, различно е и е хубаво. Не пушенето, брака.   А в брака не съм крил - има проблеми, но е много хубаво, спокойно, приятно. Жената също кротва, особено ако е от ревнивите. Семейна идилия настава и вместо за това че си загледал някоя усмихната двадесет и нещо годишна, напражението е за цвета на стените, престрелката е за това да имате ли полюлей и ръкопашни схватки за имането или нямането на килим.   Семейни войни   Слушал съм от остарели и за това сдобили се с мъдрост мъже, че успешния брак с крепи на умерената отстъпчивост пред жената. И аз започнах тъй. Спечелих кратка война за модела на електрическата кана за вода. Имам медал от сражението в магазина за тапети. Имам сиви стени в хола, остатък от мирните преговори след това.    Имам много неща, за които не ми пука, но съм водил подобаващи сражения, сражения за щастлив семеен живот.    И няма нищо лошо в окопните войни, както и в студените.    Да, имам мебели в спалнята в странен цвят и перде, в тон, нищо че имаме ролетна щора. Но пък аз си играя от време на време world of tanks без да съм в екзистенциала дилема, за каквито съм чувал: "или аз или това там".   Хъм   От днес имам и килим в хола, посред лято. При това персийски от завода някъде из уморената от жегите Тракия в началото на 90-те. Спомен от баба и. Имам си обаче спокойствие, скринове от масивно дърво с дърворезба и един диван с много спомени в хола. На загуба ли съм?   Не ми се смей друже, спокойствието у дома след 33-34 години е ценно не по-малко от много неща, които си останаха в лудите двадесет и няколко години.   Освен това жената си признава грешките, а това е ценно. Спорите, спорите, накрая тя побеждава и след месец или два се извинява.   Любовта, прошката, усмивките, детето са фундаментите на брака. Окопните войни и споровете за дреболии са отдушника на напрежението в конструкцията.    Спорете, дари шумно. Отстоявайте позицията си за някаква щуротия и отстъпете след месец. Ще има усмивки, прегръдки, вдъхновяващ секс и щастливо усмихната жена. Жените не са глупави, знаят всичко това, но то е част от играта наречена семен живот. По-добре така, нали?   



Тагове:   брак,   жена,   спор,


Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене