Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 805849
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
31.08.2006 12:50 - Официални ICQ клиенти? Не благодаря!
Автор: monnio Категория: Технологии   
Прочетен: 9262 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 31.08.2006 12:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес се появиха сериозни и продължителни сривове в работата на алтернативните icq клиенти. Такива имаше и в предишните дни на настоящата седмица, но днес липсваше връзка за повече от 20-30 минути. Тъй като част от служебните ми контакти са през този канал се наложи да се примиря и да инсталирам официалния icq клиент.
Изтеглих последната налична на сайта им версия и се опитах да я инсталирам. За жалост се оказа почти невъзможна задача заради проблемите при инсталацията. Те явно са добре познати на екипа който е изготвил софтуера защото се оказа че са се постарали при инсталация на иначе мъничката програмка на на работната площ да се появява иконка за рестаритане на процеса, и това за програма с обем под 5 мб. Такова чудо не бях виждал...
image
Всъщност програмата заби и при трите ми опита да я инсталирам. Тази инсталация изцежда ресурсите на иначе прилично мощната ми офис машина.
image
Разбира се прекратих опитите след като неочаквано любимата ми програма qip успя да се свърже със сърварите на icq и вече нямаше нужда да се мъча с бъгавата им програма.
image
Макар че периодично има такива сривове горещо препоръчвам на всички използването на алтернативни на официалния бъгав, гълтащ неоправдано много процесорен ресур и пълен с мигащи реклами киент. Аз съм много доволен от тези три програми: qip, miranda, sim. Опитайте и вие.


Тагове:   официални,


Гласувай:
0



1. анонимен - Bravo
31.08.2006 13:22
Vka6ti imam ICQ,no niamam problemi.Vapreki tova vijdam,4e izrazhodva dosta resursi.Bih prepora4ala osven alternativnite miranda i qip za horata s po-slabi kompiutri sa6to taka www.meebo.com, dava vazmojnost za ednovremenno polzvane na accounti v ICQ,MSN,GmailTalk,Yahoo,AIM i Jabber,t.e. pokriva po4ti vsi4ki potrebitelski vkusove,s prost interfeis i uveli4ava6ti se s vseki den vazmojnosti kakto za obmen na danni i vizualizazia,taka i ezizi za polzvane,ve4e vavedoha i kirilizazia.Ubedete se sami:)Polzvam go v slujbata prez logove,IT security ,Firewall i tova ne pre4i na rabotata mu.Niama zabivane i restart.
цитирай
2. ren - -----------
31.08.2006 13:35
Благодаря ,начи Монио ,и аз имам проблеми с тия,ще използвам информацията ти.
цитирай
3. copycat - проблем... къде?
31.08.2006 13:44
Понеже моя проблем с ICQ 5.1 беше единствено в усмивките (колко ужасно нали) и го поправих.

Ще да е задклавиатурното устройство...
цитирай
4. monnio - чети чети copycat
31.08.2006 13:54
проблемите бяха с инсталацията...;
ren - сега сработва нормално qip, надявам се и при теб да няма ядове
цитирай
5. анонимен - no problem !!!
31.08.2006 14:09
az imam ICQ 5.1 ! nikakvi problemi ,nikoga !
opravete si Pc-tata pyrvo :) pyk togava ..kosuri v drugite
цитирай
6. monnio - ние не пасем трева, компа си е ок
31.08.2006 14:16
ние не пасем трева, компа си е ок
цитирай
7. innuendo - Проблеми всякакви!!!
31.08.2006 14:34
ICQ е програма с която човек се примирява. Пробвайте драги, да ползвате алтернативен клиент (някой от тези коитo moonio изброи) и тогава скачайте с изказвания. Ще се уверите колко по-лесно и просто могат да стоят нещата. И никога повече няма да си помислите да ползвате ICQ. Да не говорим за хилядите "екстри", които само ми затормозяват горката машина. Но вие си знаете. Сигурно е от "задклавиатурното устройство". Бегайте со здраве.
цитирай
8. formypain - Да живее QIP-a! Тази програма ми ...
31.08.2006 14:58
Да живее QIP-a! Тази програма ми отвори очите. Компютъра ми забиваше по няколко пъти заради ICQ-то. А ненужните "екстри" ги няма. За какво ми е да използвам T-zerts- (или както бяха там) при положение че са толкова малко. Освен това не ми трябва да знам кой колко ме харесва. Игри в интернет - дал Господ. Да живеят заместителите! НА фона на 5.3 МБ ICQ което след няма и седмица вече е 20 MБ QIP-а със своите 1.8МБ, а след седмица 2МБ е направо програма слънце. Бравос ;)

Едит: Забравих да добавя и че ICQ-то го смених именно заради тези прекъсвания. Не е нормално да ми казва по 10 пъти в разстояние на 2 часа че програмата не може да се свърже. С QIP-а нямам тези проблеми.
цитирай
9. uazi - А има ли начин...
31.08.2006 15:02
да се свържа с тези алтернативи, без да трябва да инсталирам програмите? анпример през нета директно? За айсикю-гоу знам вече, обаче страничката е блокирана...дайте някъв друг вариант, моля!
цитирай
10. copycat - QIP ЩЕШЕ да е добър АКО...
31.08.2006 15:04
... нямаше проблеми с изпълнителния фаил. Но за сега и аз не съм виждала по-добър заместител на ICQ. Той е малко като Чърчел и демокрацията.

Gaim би бил прекрасен, ако джам версията му беше поне на половина стабилна като колкото Линукс версията.

Miranda - ако нямаше ония ужасяващо много насторйки за щяло и не щяло.

В Linux обаче съм виждала най-добрия и удобен поне за мен клиент - Kopete.

Всичко web-базирано, на което съм попадала, е по-скоро неудобно, но много "хвалещо" се.

Не трий този пост, може да научиш нещо.
цитирай
11. monnio - copycat
31.08.2006 15:19
Блогвам от доста време но в други сайтове, повярвай твоя бе първия който изтрих, а са ме псували, ругали и заплашвали разни националисти...
Проблемите на алтернативите са именно в това, че са алтернативи. Като такива icq, msn, yahoo правят всичко възможно да прекратят достъпа на потребители на тези програми до техните сървари. Началото бе Трилиан...исторята я знаем. Дори преведоно на българиски icq е ужасна програма, бави компютрите, а днес дори не пожела да се инстялира при мен. Вярвай ми това не е първата програма която инсталирам.

Това че алтернативите работят по добре под Линукс палтформа - също е известно. Ясно е и защо.

Изборът на програма за чат е като с дрегите - въпрос на вкус. Аз изразих мнението си, ти си ползвай кюто и мир да има.

За жалост уеб базираните наистина са нестабилни, ако да не те видат шефа и колегите инсталирай си Миранда, тя е дискретна - не дава никакви привличащи окото индикации за това че имаш съобщение и почти не се вижда сред другиет програми до часовника ти uazi.
цитирай
12. copycat - Miranda-та
31.08.2006 15:46
е като старата мома - малко дава, много иска!!!

за дискретност гласувам за QIP, след леко пипане на настройките. Въпреки достата бъгове.

Сега ABV ICQ е съвсем друго нещо и е старателно окалпазено от БГ "специалисти". Но до сега НИТО виднъж, а на мен ми се налага да инталирам ICQ винаги когато qip връзката се скапе (което става достатъчно често), не съм срещала проблем да не иска да се инталира. Това е "оригиналното" ICQ, не БГ извращението.

Не си спомням да съм те напсувала, но щом имаш такива спомени добре...
цитирай
13. tonitochev - За първи път..
31.08.2006 19:00
..чувам,че кюто било толкова лошо.Докато бях на Уиндоуз никога не ми е правило номера и винаги си е работило перфектно.Никога не ми е забивал компа,който е на 800Мх и просто ми е чудно това дето го пишете.Е вярно че отвреме на време сървърите губят връзката,ама то си е от претоварването по линиите.А БГ "извращението" си е просто перфектно.Сега на Линукс си ползвам Сим(който е почти копие на ICQ),а преди Гаим.Копете пък си е някакво недоразумение,въобще не го хвалете.
цитирай
14. monnio - Ако е дикретност да е Миранда
31.08.2006 19:57
Работил съм на места където не гледат с добро око на това да ползваш месиндъри, най дискретен от всички клиенти е Миранда, никой не е подозирал. За жалост qip почти копира icq клиента, включително и детелинката, която всички знаят какво значи, дори да махнеш изкачащите прозорци с анотация - пак е кофти.
Според мен tonitochev, оригиналното кю е не просто лошо а много лошо... показателно е това което описах в поста, иконка за рестарт на инсталацията, забивания... като функционалност да не говорим:)
цитирай
15. estrella - ICQ-fen;)
31.08.2006 21:56
Като добро дете инсталирах quip, поразцъках съвсем малко, но не ми хареса. Първо не ми хареса как изглежда( не се смейте, аз съм момиченце и тия неща са важни- намиг). Второ, не можах да открия как да пращам съобщенията само с ентер, което може и да е от предмониторното устройство. Кю то ми е забивало сравнително рядко, когато връзката е кофти или както днеска- сървъра им се скапе.
Интересното е, че на моя младеж компа е по-добър, а кюто му крашва като за световно. Нямам представа защо.
На абв тъпотията е, че никой не се е сетил, че паролата за Кю то приема по-малко символи от тази в пощата и докато го открия, в продължение на 3 дена влизах в пощата само за да им покажа, че съм аз и тогава ме пускаше да вляза в ICQ. За това и махнах bg-версията. Видях, опитах, не ми хареса, благодаря.
В момента обаче, в който някой нежелателен елемент ми се сдобие с кюто, познайте как ще реша проблема изведнъж;)
П.С Това е най-дългият коментар, който съм писала;)
цитирай
16. chefoo - QIP
17.09.2006 18:54
Много добра алтернатива на ICQ
Ползвам го от 5-6 месеца и съм много доволен...
BTW: можеш да си дръпнеш Български език за твоето, забелязах че пише на руски :)
цитирай
17. monnio - Уточнение
20.09.2006 12:32
Благодаря ти chefoo, когато знам че нещо има превод го пускам на нашенски:)
anastasija, моля обърни внимание, че по подразбиране е забранено прехвърлянето на файлове, трябва да сложиш отметка, поне в моята версия това е последното поле в Опции. Настрайките се активират от бутончето с гаечния ключ. Извинявай ако казвам нещо което знаеш, дано помогна някому.
estrella не е могла да намери как да праща съобщения самос ентър - за да стане моля натисни бутончето което малко прича на сърце, то е в прозорчето където пишеш съобщения, до едно бутонче със символ N, който пък служи за уведомяване на тези с които разговаряш че пишеш, малкия надпис че събеседника ти пише съобщение в момента:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене