Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 805857
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
03.04.2007 13:27 - "Антимафиотите погнаха и кварталните интернет мрежи"
Автор: monnio Категория: Бизнес   
Прочетен: 1281 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2007 13:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това пише днес в . Дневник и описва спора между  интернет доставчиците и полицията. Редакцията се въздържат от коментар по този толкова актуален покрай показното филтриране на един голям тракер, което е странно и намирисва. Любопитно ми е какви ли са мотивите им, които разбира се никога няма да узная.

  1. Това е бизнес всекидневник, който трябва да пише за проблемите на бизнеса.
  2. От друга страна, читателите на същия този весник са и потребители на Мрежата и ползватели на благините в "пещерата на Аладин" наречена файлов сървър. Тъй че редакцията на ежедневника си трае, читателите му обаче не. Във форума се плюе полицията, правителството и мафията, къде основателно, къде не...

Едно от мненията е особено наивно по моему: "
някой "чичко-паричко"/разбирай както искаш/ е решил да навлезе IT бизнеса и използва НСБОП за целта".  Интересно ми е колко ли хора мислят така...

По моему
кварталните мрежи ще изчезнат, колкото изчезнаха нарочениете малки квартални магазинчета и пазарите при навлизането на супер и хипермаркетите. Съответно ако някой е решил да заеме силни позиции на пазара за крайни потребители едва ли ще гостори така. По логично е да предложи качествена услуга на дъмпингова цена. Да не забравяме, че буйното навлизане на достъпа до Интернет в домовете тепърва предстои. Все пак за ЕС средното ниво е над 50 процента.

Колкото до паса който си правят от в. Дневник по темата, ще разкажа една история с друг вестник на групата. Тя звучи досущ като история в притчите или в поговорките от типа казвам ти дъще, сещай се снахо.

Преди години Капитал във всеки брой пишеха колко лош е К. Гергов, пишеха за БТВ-то му и други пикантно-любопитни неща. Един хубав ден полиция, данъчни и други държавни органи се изсипаха при тях и три дена ровиха... Седмица или две по късно в средата на вестниика (тогава още си бе единен и без притурки ) се появи една хубава реклама на Пиеро 97 и се свърши... аз пък спрях да си го купувам тоз вестник.





Тагове:   мрежи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - Дори да опитам да приема нещата насериозно...
03.04.2007 13:54
ми е трудно да разбера как някой ,било той и от доставчика ми ,ще ми рови в компютъра и като имам примерно филми -какво?
А: Ще ми кажат да си ги изтрия като ги гледам?
Б:Ще предоставят информацията на "компетентните" органи?
В:Ще ме осъдят за притежание на нелегален софтуер или за филми ...?На базата на законно придобите доказателства..?
Г:Интернет доставчика ми ще расте и ще се развива ако смее да достави подобна информация на който и да е? Аз ли им плащам хляба или полицията?

Единственият смислен въпрос, който мога да задам е -какво чакат интернет доставчиците ,ами не си пуснат торент сайтовете и фриитата. Да дойдат и да ни осъдят.
Защо вобще ги продават тия хардове по 100 и повече гигабайта? Да си съхранявам рецепти за компоти или за да си сваля ако искам филм и когато ми е кеф да си го изтрия?
цитирай
2. injnina - Привет!
05.04.2007 16:29
Какво ли разбирам аз от тази боза?
Нищо!
Просто искам да имам качествен интернет-услуга в норамална държава.
цитирай
3. deanslavov - Конфиденциалните разговори
06.04.2007 08:18
Конфиденциалните разговори
www.cryptocalls.com
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене