Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 805849
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.09.2007 01:44 - Овци
Автор: monnio Категория: Тя и той   
Прочетен: 2886 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Офца, уфца, уфцъ, уфсъ ...
тъпо, по-тъпо, най-тъпо, ...

Поредните шеги на Създателя, комуто редовно разправям вечер преди лягане за жизнените си планове. Понякога са дегизирани като недоразумение в женски образ. Мяркат се из жизненото ми пространство и за жалост създава активности, я обяснени в Теория на хаоса, я в Мъртви души.

Ден съвсем обикновен, нямам време да депресясвам, камо ли пък да обядвам. Час следобеден и по точно в часа, когато на чиновниците им се спи и ми звънят с умни въпроси. Та тъкмо съм захапал на къси пасове програмиста и секретарката ми звъни с питане дали е у мен онзи там диск. У мен е, ще ти го дам след малко. Ама то трябвало щото ... ала бала - я беги - затвор телефончето.

Освобождавам се, диска е надлежно открит и се понасям да чуя и аз инструкциите от фирмата доставила централата. Нося се и забелязвам едно чалга Барби да дудне нещо на нашата секретарка. Тя нашата пък е малко джаста-праста с гадовете, умее да настоява и съвсем не е излишно мила. Та същата стои и гледа Барбито, както после сподели с презрение, ама скрито усърдно. То пък Барбито говори повече с ларинкса, отколкото заради активности породени в една без мускулна част на инак хубавата главица.

Аз обаче нямам време да се наслаждавам на куклата та давам диска и питам. Барби се прави, че не е чула. Брех, аз питам пак. Барби пък не захапва, но поздравява по име и то много сърдечно шефа, който минава по коридора. Питам трети път. Барби дудне нещо без връзка, за някакви технически лица, каквато не била, ама ако сме имали сървър ... дъра дъра. Ех, въздъхнах си на ум, ама питам за четвърти път. Тя пак дудне нещо. Прекъсвам я - ама кажете, че не знаете де - и си тръгнах удивен от туй жена.

А то едно жена: перхидролено, с модни спортни цървулки и панталонки показващи хубаво кръстче. Също и едни ми ти рамене, както и малко белеща се кожа. И малко пиърсинг, както и телефонче с верижка. На края на верижката си имаше червено камъче - колкото лешник. Почти като скъпо. Ех, къде ми е бе ем ве то, ъ?

То нищо чак лошо нема, ама при нас не бе дошла за кеф някакъв, а за да дава инструкции. То пък реши да инсталира софтуер. Само дето имало нужда от сървър, май. Апачи, друго или ес кю ел ти трябва? Не знаела, щяла да каже на техник, щото нали не е техническо лице и е дошло само да инструктира а ние задаваме въпроси, които ги няма в списъка и го сочи. Ми що си тръгнала да инсталираш бре булка? Не знае. Аха, ами добре, но другия път ще пратя въпросите предварително, за да се подготви.

За другия път ще си купя скъп джи ес ем. На изплащане. Ще си направя татуировка. Няма да питам трудни неща. Ама да пратят някоя метълка, поне лаф да става. Тъй де.

"- Идат като овци, бегат като овци.
- Що е то?
- Овци."
Хиподил - подобно на Хипократ, Херодот, Херакъл но съвсем не подобно на Хера.

А всъщност, жените понякога са други...



Тагове:   овци,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. glavnakoko6ka - иииии
05.09.2007 08:42

цъ цъ ма блондито си й блонди - има си други приймущиствъ - я изпий две водки а :Р
дъл шъ си говорити за Ницше или за чичко Фройд :)))
Пък тя можи да ходи с табелка "Умничкъ съм начи ма ни ми личи"
цитирай
2. chochy - Ама това мъжете угода нямате.
05.09.2007 09:43
Ако беше някоя дето да ти отговаря на въпросчетата, щеше да кажеш- бах`ти крокодила. Тая пък била тъпа. Еееее. Стегни се де! Да няма да решавате кръстословици или судоку?:)))
цитирай
3. monnio - @glavnakoko6ka - (ама че ник)
05.09.2007 09:58
бай monnio перхидрол не консумира, тоест консумира ама ако преди това си е хортувал с гореспоменатия барем за Буковски:) и ни мое да пий, мани гу...

@ chochy много обичам да ми отвръщат на въпросчетата, затова и само с умни каки си играя. туй е моята виагра:)
цитирай
4. chochy - Оф, пусто да остане
05.09.2007 10:14
и аз така обичам.Да ми отговарят на въпросчетата имам предвид, не да си играя с умни каки(пази Боже!). Ма то и при мъжете има овни. Обикновено важи правилото- Добре изглеждащ = Тъп като гъЗ.
Да не мислиш, че е лесно, а?:)))
цитирай
5. glavnakoko6ka - той Букофски
05.09.2007 11:14
май съ играй ни съ чете ф тоя случай ма както си прецениш :Р
За секи влак си има пътници ми беше кукошата мисъл/by the way ко ти е направил НИК а ми/ :Р
и не прикалявай с Виаграта моля ти съ :))))))))))
цитирай
6. ufff - Псулютну!
05.09.2007 11:31
Cherchez la femme!
и здрасти от
ufff-цъ
цитирай
7. viovioi - *
05.09.2007 11:41
Готино разказче. Сега така си викаш. Ама некой ден ше блееш за една такава овчица да ти осигури агънце, пърдон наследниче.
цитирай
8. svetlan - Русо гладно нема! Пък може и да не е ...
05.09.2007 14:34
Русо гладно нема! Пък може и да не е техническо лице хаха
цитирай
9. kokokate - хахаха
12.09.2007 14:40
много контрол слушкаш!!
цитирай
10. kokokate - хахаха
12.09.2007 14:41
много хиподил слушкаш!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене