Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: monnio
Категория: Други
Прочетен: 805835
Постинги: 307
Коментари: 1339
Гласове: 6129
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.06.2007 09:28 - Re: контра. Магазините са направени за жени.
Автор: monnio Категория: Забавление   
Прочетен: 1861 Коментари: 9 Гласове:
0



Съвременните големи магазини са създадени от мулти национални корпорации. Техните психолози и маркетолози от много време са наясно с модела на поведение на жените и мъжете в магазините им. Затова и са изградили стратегията си върху по-печелившият модел - женският.

Стратегия - жената откривател
- след като помогнали в откриването на радиоактивността жените решили, че за следващите сто години са преизпълнили плана и се впуснали откриване на парцалки, очилца, диети, йога и ... кашкавал!

Цъ, не ме хапете, и аз съм хора! Обяснението.

Гледки...  всички знаем, че добрата домакиня купува само най-доброто за себе си, челядта и мъжчето. Следователно тя трябва да прерови рафта, щанда, магазина, но да открие най-гоцкия, твърд и жълт кашкавал! Какво са 15 минути изследване върху споменатите качества в името на каузата - най-гоцкия кашкавал за семейството!

Мъж пред щанд държи безпомощно нещо и със загрижен поглед разговаря с благоверната. Не питайте от де знам, и аз съм хора знам какво предизвиква овчия поглед у мъж пред щанд. Той ЗНАЕ, че "някакво" олио и "нещо" за ядене съвсем не са това което са. Също като совите в онзи филм.

Изводите. Ах ваша коварност, Той знае, че ако не слуша Тя ще изпаднете в едноседмичен главоцеп или не дай си Боже - някаква планетарно-космическа-астрологическа депресия и тогава - цък - отиде му 1/3 от кефа да живея с Тя.

Призив: Хора, четете женски списания, може вашата Тя да не си харесва "едни сандалки в мола", може и да не ви се цупи `щото Кайена не е твой, ама вервайте ми, вашата Тя е жена и магазините са направени за нея. Така, че ако ако не ви се губи в магазина и не ви се стои на сухо слушайте жените и четете женски списания.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - и йощ едно заключение
12.06.2007 10:27
на Нея и потребителския и хъс се дължи разцвета на икономиката!!!
призив : "Министър Орешарски, повишете на женорята тройно заплатите, ще се повиши покупателната им мощ, а с това ще се стимулира производството. Ще се отворят нови 'ранително-вкусови и текстилни предприята, ще се открият нови работни места и намалее безработицата. Ще цъфнем и ще вържем
цитирай
2. sowhat - за тия ли момчета става въпрос, п...
12.06.2007 11:09
за тия ли момчета става въпрос,познавам го единят е много прост-ебати цифрата---ела мацо ,ела у хотело да те черпа нещо-песни танци,леле кво стана ...
абе мони знаеш ли че има растителен кашкавал. сещаш ли се кво се прави по време на пости )
апропо след изпит един шопинг бърз се отразява перфектно на крехкото душевно равновесие,на блондинка like me
дай една цигара...

:)
цитирай
3. chochy - Ей, пич, ти направо ни разката тия ...
12.06.2007 16:22
Ей,пич,ти направо ни разката тия дни.А пък никой не отчита факта,че ако една жена не знае нищо за качествения кашкавал и купи кво да е,после ще има да й се цупят.И да натякват:ти дето не можеш да готвиш,ми и един свестен кашкавал не мож купи.Такива ми ти работи...
цитирай
4. monnio - брей, нали ви рекох и аз съм хора...
12.06.2007 16:45
@bamby(4)13, и ние сме ора бе, зер нашего брата не може си купи ново мониторче? зер не може си даде кинтите за едно ново палатка, дето го сака от години? а ново раница за баирбудализъм не му лу требе? не си права, и нашего брата знае как се арчат парици, ама за смислености:)

@sowhat, язи за кравешкия кашкавал сборувах, а набюдъците ми са целогодишни, значи;)

@chochy, на мен приказката ми е по друг вектор значи, поради что всеки път требе откриваме колелото, като си е избрала булката тез бисквити и днес а и утре, че даже и дргата седмица ще си купи пак от тях - кому е нужно да огледа и всички останали на щанада докато той гледа за пореден път вината/колелата/мацките...? м;)

язе май съм фанал правилна посока: слушам женорята, вечер слушам 1 час че и повечко за преживелиците и лафовете през деня...ко се прай? такират.
чета и женски списания, щото там си думат като "приятелки" (купи мари тия тампони, като микро вибратор са, сигура, и синьо не пущат;))
цитирай
5. chochy - Четеш, четеш, ама не си разбрал, че ...
12.06.2007 16:58
Четеш,четеш,ама не си разбрал,че всяко женско решение е предпоследно.Откъде да знае човек дали няма да си хареса нещо друго.Аз понякога отивам за вафли,пък си тръгвам с нов шампоан.Ако не огледаш,как ще разбереш.
Аз що не взема да пусна ответен удар:Внимание мъж в банята(дано доктора не влиза в блога само...,пък много важно).
цитирай
6. monnio - е, ти пък - чак нищо....?
12.06.2007 17:13
сега вервам се сещате, че това е ре на лимонката, щото разправя, че мъжовете били прости. аз само обяснявам, че не сме прости. не че вие сте. абе само нема се палите. инак пущи, тамън по весело, само да има време да се четем:)

сексистите думат - това жената, не е като човека. ама кой им вярва;)
цитирай
7. lemonpie - Хихи, лош си, лош :-Ррр
12.06.2007 17:21
Моята контра бе на твоята "жена на телефона" :)), ама ти знаеш, де.

Сега да ти обясня за кашкавала - при качеството на продаваните кашкавали, трябва много да се внимава дали взимаш добре узрял или ще го чакаш да зрее в хладилника и ще го гледаш гладно през това време.

А инак магазините са направени за гладните. :-D
цитирай
8. chochy - Е, досетих се туй -онуй. И не се паля, ...
12.06.2007 17:28
Е,досетих се туй -онуй.И не се паля,просто поддържам разговора.Сексистите и от двата пола ДГД.
Малко здравословен спор е добре за мозъчните клетки.
цитирай
9. monnio - хич не съм лош, ай ем лошад:)
12.06.2007 17:40
аз днес с какво секретарка си говорих, ости се...даже пръстите ме засърбяха споделя, ама рекът че правя спам и айде в джънка...та друг път, кат се събере ма`трял, ще да видите вие ре:ре:рррррррррр

chochy - с две ръце го пиша (щото с една е бавно) - сексистите от всички полове дгд:)

утре може покажа какви дивни фотоси съм сторил:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене